Sprzątaczka
Zakres obowiązków na stanowisku sprzątaczki w Zespole Szkół w Kępicach
- Sprzątanie obowiązuje w wyznaczonych przez dyrektora szkoły lub kierownika gospodarczego rejonach, które mogą być zmienione w wypadku konieczności.
- Wywietrzenie sprzątanych pomieszczeń.
- Pozamiatanie podłóg.
- Podłogi pokryte wykładziną wymyć wodą z dodatkiem specjalnego płynu ; dotyczy to również posadzek lastrikowych.
- Parkiet w sali gimnastycznej przetrzeć wilgotną ścierką.
- Wszystkie meble, tablice, lamperie olejne, obrazy, gabloty i parapety należy przetrzeć wilgotną ścierką.
- Odkurzyć dywany i wykładzinę dywanową.
- W czasie sprzątania odsuwać ruchome przedmioty i meble: ławki, krzesła, stoliki itp.
- Opróżnić kosze na śmieci.
- Po sprzątnięciu sprawdzić zabezpieczenie okien, kranów, drzwi, wygasić oświetlenie.
- Zauważone uszkodzenia sprzętu i urządzeń zgłaszać u kierownika lub robotnika gospodarczego.
- Przeprowadzenie dezynfekcji urządzeń sanitarno – higienicznych.
- Usuwanie pajęczyny.
- Pastowanie i froterowanie podłóg w rejonach wyznaczonych.
- Mycie szyb i okien.
- Sprzątanie szkoły po remontach (w godzinach służbowych).
- Mycie mebli – ławek, krzeseł itp.
- Przestrzeganie tajemnicy służbowej. Wykonywanie poleceń przełożonych: dyrektora i kierownika gospodarczego
Wytworzył:
Udostępnił:
Kabulska Katarzyna
(2015-09-06 15:02:02)
Ostatnio
zmodyfikował:
Kabulska Katarzyna
(2015-09-06 15:02:08)